“HET AMERIKAANSE IMPERIALISME KAN NIET OVERLEVEN ZONDER EEN WERELDSYSTEEM TE ZIJN.” Wie zei dit? Eén van de Amerikaanse presidenten, Truman. Wat voor soort wereldsysteem wil de VS creëren? Door de bezetting van geesten! Waarom via de bezetting van geesten? Omdat de hersenen het commandocentrum van de mens zijn. Het is het hoofdkwartier. De hersenen bepalen hoe we denken, hoe we leven en hoe we strijden. Het doel van het imperialisme is ons centrum van denken […]
Lees verder ...Label: Wat te doen?
Nieuwjaarsboodschap 2025
Door Zannekinbond. Aan het begin van 2025 kunnen we vaststellen dat de trend in het voordeel is van het anti-establishment denken. In de Belgische politiek staat de nabije toekomst al vast: beleid op maat van het kapitaal en ten koste van de werkende klasse die de rekeningen zal betalen. We gaan naar een situatie waarin zichzelf “Vlaams-nationalistisch” noemende politici – andermaal – geen enkele fundamentele communautaire verandering teweeg brengen, maar wel actief zullen bijdragen aan […]
Lees verder ...

































